Loading...

اخبار

با خیال راحت گوشی‌ات را به تعمیرکار بسپار

نوشته شده در : 2022/07/30 - 15:47
تا به حال شده که گوشی‌تان خراب شود اما از ترس در دسترس قرار گرفتن اطلاعات‌تان، آن را به تعمیرکار نسپرید؟ با قابلیت جدید سامسونگ، دیگر جای نگرانی نیست
حتما برای شما هم پیش آمده که گوشی‌تان خراب شود. در چنین مواقعی، بیشتر از نگرانی برای تعمیر گوشی، دغدغه‌مان این است تعمیرکاری مطمئن را پیدا کنیم که اطلاعات و فایل‌های شخصی ما نزد او محفوظ  باشند.
اما  شرکت سامسونگ به تازگی قابلیتی را در گوشی‌هایش فعال کرده‌است که این مشکل را به طور کامل رفع می‌نماید. 
قابلیت  Repair mode که به تازگی در گوشی‌های سامسونگ فعال شده، فایل‌ها و پوشه‌های صاحب گوشی را در هنگام تعمیر، پنهان می‌کنند. با فعال شدن حالت تعمیر در گوشی‌ها، تعمیرکاران تنها به گزینه‌هایی که مربوط به تعمیر است، دسترسی خواهند داشت و کلیه اطلاعات کاربر، محفوظ می‌ماند. براساس این ویژگی جدید، کاربران می‌توانند هر نوع داده‌ای که  می‌خواهند هنگام تعمیر گوشی، مخفی باشد را انتخاب کنند. 
تعمیر گوشی
برای فعال‌سازی این ویژگی، در قسمت تنظیمات گوشی و در بخش Battery and device care، این قابلیت را فعال کنید و بعد از فعال‌سازی، دستگاه مجددا راه‌اندازی خواهد شد. بعد از راه‌اندازی، این ویژگی فعال خواهد بود و می‌توانید با خیال راحت، تلفن‌همراه خود را به تعمیرکار بسپارید. برای غیرفعال‌سازی این قابلیت، کافی است بعد از تحویل گوشی، آن را مجددا راه‌اندازی کنید. 

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!